KASA FIK

 Pokladní balíčky a licence

Rychle

Jednoduše a rychle, tak jako na kalkulačce s účtenkou do 3 vteřin.

Bez závazků

Neplatíte žádné paušály
Aplikace je Vaše bez omezení

Bezpečně

Data jsou uložena na Vašem zařízení s online zálohou dat

badge-etrzby

Fungujte i při výpadku Internetu

Váš provoz nebude ohrožen ani při výpadku Internetu. Všechna data jsou uložena na Vašem zařízení a provoz nevyžaduje centrální server. U nás nehrozí zneužití dat nebo nedostupnost dodavatele. Vlastníte program i data, tak jak jste zvyklí. A navíc můžete nahlásit tržby později.

Spolehlivé zařízení se servisem

KASA FIK jsou výhradně specializované zařízení pro pokladny a vytížené provozy. Rychlost a stabilitu zaručuje kvalitní software i hardware. Zařízení jsou navržena pro dlouhou životnost a spolehlivost. A pokud se zařízení porouchá, okamžitě vyměníme za nové.

Opravdu bez poplatků a paušálů

Aplikace i zařízení jsou Vaše – tak jak jste zvyklí. Nikdy se za pokladny paušály neplatili a eTržby na tom nic nemění. Proto děláme pokladny tradičním způsobem. Spolehlivé, do vlastnictví, servisem i podporou. Spolehlivá pokladna má prostě fungovat.

Připraveno na EET

Pokladní systém FIK je s plnou podporou EET a napojením systémy Finanční správy ve všech verzích. Účtenky obsahují evidenci FIK a BKP kódů. Nic složitého u nás nehledejte. Prostě funguje.

S daňovým odečtem i vyděláte

KASA FIK si lze daňově odečíst z nákladů a získat navíc 5 000 Kč jako dotaci.

Dotykový katalogový prodej

Intuitivně procházejte stromem kategorií, používejte katalogové rozhraní s ikonami a obrázky položek nebo hledejte položku pomocí rychlého vyhledávání. Program Vás provede všemi akcemi bez zaváhání.

Často kladené otázky a odpovědi

Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?

Prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.

Chci si aplikaci vyzkoušet?

Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA.. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou.

Obsahuje aplikace aktualizace?

Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace se všemi novými funkcemi po dobu 1 roku. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu. Platba za aktualizace a upgrade není povinná.

Musím kupovat aktualizace?

Ne, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze to tak učinit kdykoliv.

Lze přejít na verzi PLUS?

Ano za extra příplatek 1 000 Kč můžete svůj systém rozšířit a získat tak dodatečné funkce jako jsou objednávky, sklady, správu uživatelů a mnoho dalšího.

Je poskytována záruka?

Ano – na zařízení je poskytována záruka 12 měsíců. U programu garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu. Pokladna Vám bude fungovat i v případě změn ze strany finanční správy. Aktualizace jsou online.

Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?

Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.

Nechci aby moje data byla kamkoliv kopírována, lze to vypnout?

Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.

Co když budu potřebovat pomoc?

  • Vypracovali jsme pro Vás přehledný manuál v elektronické i tištěné formě
  • Jsme na online chatu každý den a to i o víkendech do pozdních hodin – rádi poradíme
  • Máme stránky technické podpory na http://podpora.kasafik.cz
  • Zavolejte si servisního technika po celé ČR přímo na provozovnu.